طرح های پیشنهادی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران با کراتینین 670
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طرح های پیشنهادی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران با کراتینین 670

"من از کلیه پلی کیستیک رنج می برد و کراتینین من 670، چه باید بکنم؟" این سوالی است که ما از بیمار از طریق بیماری کلیه پلی کیستیک دریافت کرده است، به طوری که در این مقاله ما به برخی از توصیه های برای او بدهد.

قبل از اینکه شما پیشنهاد بدهد، ما اول باید مطمئن شوید که چه بیماری کلیه پلی کیستیک است.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک مشکل ژنتیکی با بسیاری از کیست های کلیوی در کلیه، که منجر به آسیب کلیوی منجر شود، کیست های کلیوی است و باعث می شود برخی نشانه ها و عوارض جدی است. برای بیماران مبتلا به پلی کیستیک کلیه 670 کراتینین، سطح کراتینین آن را بسیار بالاتر از سطح نرمال، که بدان معنی است که عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی آسیب دیده بود. در این حالت، بیمار باید یک درمان موثر برای از بین بردن آن صدمه به کلیه ها می شود.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و کراتینین 670 هستند

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و کراتینین 670 که آنها نیاز به انجام برای جلوگیری از کیست های کلیه کیست های کلیوی و افزایش شکاف، چرا که این دو چیز را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها شود. ما اغلب توصیه می کنند که بیماران کلیه پلی کیستیک به روش چینی درمان برای کاهش کیست های کلیوی خود، درمان های رایج عبارتند از گیاهان چینی چینی درمان فشرده سازی گرم، طب سوزنی، حمام درمانی و حمام پا. همه این روش ها می تواند مفید باشد برای بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک به منظور کاهش کیست های کلیوی و بازیابی آسیب کلیوی است. این روش های درمانی چینی به طور عمده استفاده گیاهان چینی در انواع مختلف، که می تواند کمک به بهبود گردش خون و بهبود ایمنی. علاوه بر این، برخی از گیاهان چینی همچنین می توانید حذف مایع از کیست کمک کند، و در نهایت، جلوگیری از گسترش کیست های کلیوی. از طریق درمان سیستمیک در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، عملکرد کلیه خود را بهبود خواهد، و کراتینین سرم کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک همچنین باید توجه به رژیم غذایی روزانه خود، که می تواند کمک به کاهش بار کلیه و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. اصل کلی رژیم غذایی برای بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک عبارتند از:

- کم پروتئین

- با رژیم غذایی کم نمک

- محدود مصرف خود را از مایعات

- تامین ویتامین کافی

در بالا برخی از توصیه های برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هستند، اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید دکتر آنلاین تماس بگیرید و یا ترک یک پیام در زیر کلیک کنید.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: